LiveChat Software z 25.896 klientami | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
03 gru 2018, 09:06

LiveChat Software z 25.896 klientami

LiveChat Software ma już 25.896 klientów. Według stanu na 1 grudnia tyle firm korzystało z płatnego rozwiązania LiveChat. Wśród nich są takie globalne firmy jak Stripe, Asus, Unilever czy Tele2, a także wiele mniejszych biznesów z ponad 150 krajów świata.

Za nami bardzo pracowity okres. W listopadzie liczba naszych klientów powiększyła się o 268 firm. W tej chwili kończymy prace nad nową wersją LiveChat i przygotowujemy się do oddania jej w ręce użytkowników

powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Przed rokiem z LiveChat korzystało 22.805 klientów. W ciągu 12 miesięcy ich liczba wzrosła o 13,6 proc. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe Spółki.

W I połowie roku finansowego 2018/19 (rozpoczętego 1 kwietnia) LiveChat Software zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 19,4 proc. do 52,1 mln zł. W tym czasie zysk netto wyniósł 28,3 mln zł - co oznacza wzrost o 22,7 proc.

LiveChat Software już od dłuższego czasu pracuje nad budową ekosystemu wokół swoich rozwiązań, dzięki któremu ich użytkownicy mogą w szybszy i łatwiejszy sposób dostosowywać je do swoich oczekiwań. Również poprzez przygotowanie własnych funkcjonalności, które mogą być udostępniane i komercjalizowane w marketplace. Niedawno zakupił domeny helpdesk.com i chatbot.com. W zeszłym tygodniu przeprowadził rebranding swojej usługi BotEngine na ChatBot.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 25 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Z rozwiązania wrocławskiego studia korzystają klienci ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich branż jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing. Grupa jest jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. W portfolio produktów firmy znajdują się także takie rozwiązania jak: ChatBot (platforma do tworzenia chatbotów) oraz KnowledgeBase (oprogramowanie ułatwiające firmom tworzenie baz wiedzy, do których dostęp mogą mieć zarówno pracownicy, jak i klienci).

Źródło: Spółka, #LVC

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost