LiveChat Software zwiększył bazę klientów we wrześniu o 156 firm | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
02 paź 2018, 09:34

LiveChat Software zwiększył bazę klientów we wrześniu o 156 firm

W minionym miesiącu liczba klientów rozwiązania wrocławskiej spółki zwiększyła się o 156 netto. Przed rokiem z aplikacji korzystało 21.937 firm, oznacza to, że wzrost użytkowników narzędzia rok do roku wyniósł 15,8%.

Produkt tworzony przez LiveChat Software służy do komunikacji tekstowej między firmą a jej klientami. Korzystają z niego użytkownicy z ponad 150 krajów na całym świecie, z czego najwięcej (bo aż ok. 60%) pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. Rozwiązanie dedykowane jest zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, ale także dużym korporacjom. Do największych klientów spółki należą m.in. Ryanair, Sony Mobile, Stripe czy Asus.

LiveChat Software już od dłuższego czasu informuje o planach umocnienia swojej pozycji eksperta na globalnym rynku rozwiązań do komunikacji tekstowej dla firm.

„Należymy do osób, które stawiają sobie ambitne cele, a potem konsekwentnie pracują nad ich realizacją. W ostatnim czasie świadomie mocno inwestujemy w nowe projekty, co skutkuje też mocnym wzrostem liczebności naszego zespołu"

mówi Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software.

„Informowaliśmy rynek o wielu z tych projektów, które przekształciły się już w nowe produkty, np. BotEngine, KnowledgeBase, integracja z Facebook Messengerem. Niedawno uruchomiliśmy kolejny, który - jak mocno wierzymy - zakończy się wydaniem następnego produktu"

dodaje.

Strategia rozwoju produktów spółki opiera się na modelu platformy biznesowej. Oznacza to, że korzystając z produktów LiveChat Software użytkownik może w niemal dowolny sposób dostosowywać je do swoich potrzeb, integrując je ze sobą, dodając gotowe rozszerzenia lub tworząc własne. Przykładowo, użytkownik może połączyć aplikację LiveChat ze swoją stroną na portalu Facebook. Dzięki temu możliwe jest odbieranie wiadomości od fanów i klientów bezpośrednio w aplikacji. Ułatwia to zarządzanie komunikacją i redukuje konieczność przełączania się między aplikacjami podczas obsługi klientów.

Dzięki platformie produkty spółki są dostępne dla firm o każdej wielkości, z niemal wszystkich branż. Platforma tworzy także kolejne przykłady użycia produktów.

Do tej pory w rozwiązaniu LiveChat dostępnych jest ponad 100 integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami. Należą do nich m.in. Google Analytics, Facebook Messenger, MailChimp.

LiveChat Software podkreśla, że koncentruje się na długoterminowych celach. Ogłoszone w ostatnim czasie rozpoczęcie przeglądu opcji strategicznych ma pomóc spółce w znalezieniu optymalnej ścieżki rozwoju, która przyczyni się do szybszego i długotrwałego wzrostu.

O spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 25 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Z rozwiązania wrocławskiego studia korzystają klienci ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich branż jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing. Grupa jest jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. W portfolio produktów firmy znajdują się także takie rozwiązania jak: BotEngine (platforma do tworzenia chatbotów) oraz KnowledgeBase (oprogramowanie ułatwiające firmom tworzenie baz wiedzy, do których dostęp mogą mieć zarówno pracownicy, jak i klienci).

Źródło: spółka, #LVC

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost